![]() |
||||||||
| ||||||||
(#1)
|
|
Har ni sett DN's massiva (två dagar) rapportering om prisfusk i läkemedelsbranschen?
http://www.dn.se/ekonomi/knepen-kost...rder-1.1013910 Ett gyllene tillfälle att skriva en debattartikel om patent i läkemdelsindustrin. Själv känner jag mig för dåligt påläst, men jag är säker på att de finns goda, pålästa skribenter där ute... As Deepak Chopra taught us, quantum physics means anything can happen at any time for no reason. /Prof. Hubert Farnsworth [hr] |
|
|
|
|
(#3)
|
(#4)
|
|
Nä, jag tänkte väl snarare att det generellt sett var ett bra tillfälle då läkemedelsbranschen var på tapeten. Man kan rida på vågen utan att behöva diskutera precis det som DN skriver om. Fast det kanske blir bakvänt då det visar sig att patentlösa läkemedel också drivs upp i pris
As Deepak Chopra taught us, quantum physics means anything can happen at any time for no reason. /Prof. Hubert Farnsworth [hr] |
|
|
|
|
(#6)
|
|
Citat:
Det gäller nog att vara mycket saklig i debatten om man skall vinna väljarnas förtroende Ett parti som vill göra 40 000 utvecklingsingenjörer arbetslösa kan jag inte försvara även om resten är bra. |
||
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||