![]() |
||||||||
| ||||||||
(#1)
|
|
Förbundsordförande UP
|
Detta är en Ung Pirat och Piratpartiet blankett för att rekrytera medlemmar med penna och papper. (DVS om man går med i Ung Pirat så blir man också medlem i Piratpartiet kostnadsfritt)
Den finns i .svg (modifieras med inkscape: http://www.inkscape.org/) och pdf för direkt utskrift. Båda ligger i zip-filen. Hoppas den kommer till användning, och tack till Mårten Fjällström för vidareutvecklingen av blanketten samt tack till personen som gjorde originalet. (Medlemsblankett 2006.pdf) Citat:
https://pirateweb.net/ Posta gärna förbättringar.
|
|
|
(#2)
|
(#3)
|
(#4)
|
|
Nej jag är inte sarkastisk. Det är svårt att få fram rätt tonfall på ett forum och tydligen misstolkade du mig. Jag menade bara att det är bra att du la upp en riktig blankett där allt finns med. När jag improviserade glömde jag bort en del nödvändig information.
|
|
|
|
(#6)
|
|
Men hur är det tänkt att man ska göra efter personen fyllt i blenketten?
Ska värvaren registrera personen på nått sätt eller? Edit: Förästen ska det inte stå "Ung Pirat" istället för "Piratpartiet"? "GENOM ATT SIGNERA BEGÄR JAG MEDLEMSKAP I PIRATPARTIET, OCH ACCEPTERAR DESS STADGAR OCH GRUNDLÄGGANDE PRINCIPER." Ung Pirat Malmö |
|
|
|
|
(#7)
|
(#8)
|
|
Förbundsordförande UP
|
Rick: "Tanke: vi samlar inte in personnummer längre (däremot födelsedatum och kön)."
Jag fixar det imorgon när jag vaknar. Fält: Det är två olika blanketter. En för att gå med i UP och PP. Den andra är bara för PP Kadelake: Haha förstog det efter att jag prata med Camilla idag. Vi får ta å skratta om saken imorgon när vi träffas på mötet!
|
|
(#9)
|
(#10)
|
|
En detalj är att du måste ha någon form av medlemsbehörighet på PirateWeb för att kunna lägga till medlemmar, men det vet du själv om du har (hade du det i Admin så har du det här). Annars så ber du någon att ge dig sådan behörighet.
Stefan: nu förstår jag vad du menade med att slå upp ett forumnick :-) |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Medlemsvärvning 8 december? | MMN-o | 28. Västerbottens län | 5 | 2008-12-10 21:38 |
| Ung Pirat förbundsstyrelsemöte 2007-12-26 | Stefan Flod | Arkiverade styrelsetrådar | 0 | 2008-01-02 17:48 |
| Piratåret 2007: Verksamhetsberättelsen Ung Pirat 2007 | Stefan Flod | Ung Pirat - allmänt | 1 | 2007-12-16 15:55 |
| Ung Pirat förbundsstyrelsemöte 2007-09-30 | Mab | Arkiverade styrelsetrådar | 1 | 2007-09-30 20:37 |
| Ung Pirat Förbundsstyrelsemöte 2007-08-19 | Stefan Flod | Arkiverade styrelsetrådar | 0 | 2007-08-22 21:50 |