Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2016
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Rick Falkvinge Inte uppkopplad

Rick Falkvinges avatar

Reg.datum: Dec 2005
Standard Eftersnack - 2007-04-22, 12:26

För alla som vill kommentera eller diskutera vidare.

Svara med citat
  (#2) Gammal
agnesson Inte uppkopplad
Ansvarig forumgruppen

agnessons avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #72383
Standard RE: Eftersnack - 2007-04-22, 12:27

Kom det in några röster efter klockan 13.00??

Sitter i partiledningen med ansvar för lokala föreningar

Arbetar som lokal assistent åt Amelia Andersdotter i Sverige

Svara med citat
  (#3) Gammal
Rick Falkvinge Inte uppkopplad

Rick Falkvinges avatar

Reg.datum: Dec 2005

Länk: #72387
Standard RE: Eftersnack - 2007-04-22, 12:29

Vet ärligt talat inte, för första gången under mötet missade jag tiden... men jag höll koll på utvecklingen och det såg likadant ut klockan 1130 som det gjorde nu.

Svara med citat
  (#4) Gammal
Ahruman Inte uppkopplad

Ahrumans avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #72389
Standard RE: Eftersnack - 2007-04-22, 12:39

Jag bekräftar att inga stora förändringar skett den sista tiden.

Jens Ayton

This moment, right now, 2009, this is as hard as copying will be for the rest of recorded history. Next year, copying will be easier. And the year after that. And the year after that. — Cory Doctorow
  Skicka ett meddelande via AIM till Ahruman  
Svara med citat
  (#5) Gammal
larsl Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #72394
Standard RE: Eftersnack - 2007-04-22, 12:48

I vilket fall som helst ser jag inga större problem med att omröstningarna var öppna längre än planerat - det innebär ju bara eventuellt att fler röster kommer in. Om den hade börjat senare än planerat eller slutat tidigare hade det varit värre eftersom en del som hade tänkt att rösta under den tiden då kanske inte hade kunnat göra det.

Svara med citat
  (#6) Gammal
SM5POR Inte uppkopplad